Bicara Bonda

Susahnya cari rezeki..

Bersama staff JRM yang banyak menyokong saya.
Bersama staff JRM yang banyak menyokong saya. Gambar sewaktu di hotel Dinasti

Saya buat Al Jameela sebab saya nak lari dari jual produk kesihatan dan kecantikan. “ SAYA BUAT PRODUK BAGUS PUN MASIH ADA ORANG YANG CARI KELEMAHAN DAN NAK JATUHKAN SAYA “ ...Dah tua-2 saya nak aman. Tak sangup kena kacau dan saya tak tahan dengan kekangan KKM KDN dan semua hamba Allah yang KKKKK ..gitulah…

Mereka bukan ushawan maka tak faham sakit orang niaga…Saya ikut je lah…Mereka ada kuasa besar boleh stopkan produk , tahan iklan..dan sebagainya. Stok , label kotak masih banyak.. Rugi jangan cakaplah..Yang orang nampak pengasas ni kaya dan untung banyak. Kebanyakan syarikat kosmetik tutup akhirnya..lebih2 lagi lepas kena serbu tax..!! Ranap kalau tak beringat..Saya dah lama buat bisnes dah lalui semua pahit-pahit..Free sy tulis lagi..

Selagi saya boleh bertahan dalam biznes.. untung sikit pun tak apalah. Asalkan staf JRM masih bersama saya cari rezeki..!! Kalau ikut malas dan selesa saya je.. Mmg boleh je saya tutup JRM kerana  sy ada sedikit simpanan untuk hari tua kalau tak buat bisnes.

Kesian dan sayang dengan staf JRM..Setiap kali mereka makan dan menyuap makanan depan saya..hati saya menangis ( Inilah aku zaman dulu ..) Kemana mereka akan pergi dalam keadaan sekarang..Semoga Allah bantu kami dan anda semua dalam mencari rezeki halal demi nak sara kehidupan keluarga..

 

4 Comments

Leave a Reply to ilasaleh Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!