Petua Bonda

KHASIAT DURIAN BELANDA

17796169_1093661077404675_8858574024351651598_nKali ni bonda menulis dr dlm kapal terbang ttg Durian belanda ..

Zaman dulu dianggap x berharga buah ni, kini ia jadi buahan paling mahal dn berharga seperti yg umum tau ia bagus utk kanser..

Daunnya yg muda dijemur lepas tu buah teh bagus merendahkan kolestrol dn tekanan darah tinggi..

Dikatakan kalau banyak tanam pokok ni ia boleh halau tikus..

Wanita yg menyusukan bayi elok makan buah ni ia banyak vit c dn bagus menambah banyakan air susu..(Buah ni x elok makan masa awal bersalin boleh bentan..)

Kalau org kena demam malaria buat jus amalkan secara kerapa ia sgt membantu meredakan dgn cepat..

Cara buat jus durian belanda..

Durian belanda + gula/stevia + Limau nipis..

2 Comments

  • zuhairi

    Slam…sy ada menjual herba warisan yg mampu menyembuhkan kanser . pelbagai jenis kanser..tahap 1 tahap 2 tahap 3 tahap 4

    memusnahkan dan mematikan sel sel kanser.. harga cuma rm180 tetapi herba warisan ini terlalu berkesan dan saya jamin tuan tuan dan puan puan akan terkejut dengan rawatannya yang cepat dan selamat untuk sembuh…sebenarnya herba banyak jenis dan gred gred..kami menguna kan kualiti gred gred yg tbaik ssuai dgn rsepi kluarga utk merawat kanser..insya allah
    ..
    .merawat dan membaik pulih…jangan biar sehinga terlewat..jangan biarkan hidup derita..selagi boleh rawat lebih baik di rawat..hutan belantara kita tersembunyi sejuta 1 rahsia…herba ini amat amat mujarab..jangan biar derita membunuh kehidupan anda.ramai yang dah berjaya sembuh dengan produk sy call saya xpun msg xpun wasap sy 0174687570 mohd zuhairi… sy cma bntu membantu…sy tidak sangup tngok org dpn mata sy sengsara xpun di ragut nyawa…penawar nya telah ada…hubungi sy secepat munkin Orang yang tiada penyakit kanser andai nak amal kan herba saya ini pun boleh…jadikan amalan harian untuk menjaga badan dan membuang toksid…orang ada kanser…saya akan membantu merawat hingga sembuh

    Saya juga akan membantu anda memberi nasihat dan motivasi..ramai pesakit sy sudah sembuh.anda bila lagi….hubungi atau wasup kan saya dengan segera.0174687570 mohd zuhairi untuk berbincang…bgaimna nk brubt..apa plu anda lakukan..pemakanan n mcm2 lg…dan testimoni2 tbaik dri psakit2 sy

Leave a Reply

Your email address will not be published.

error: Content is protected !!